Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

.

Chaam  januari 2024

Beste leden Seniorenvereniging Chaam en belangstellenden,

Het begint al aardig te wennen: de naam KBO Chaam is in 2022 gewijzigd in Seniorenvereniging Chaam. Het is een mond vol, maar het is ook een vereniging die vol zit met bijeenkomsten voor kleine en grote groepen en allerlei binnen- en buitenactiviteiten. Kortom:

SENIORENVERENIGING CHAAM LEEFT en IS OP ALLERLEI LOKATIES IN CHAAM AANWEZIG EN TE ZIEN! Ons ledenaantal groeit….!

Op de nieuwsbrieven ziet u het actueel jaarprogramma en bij Activiteiten leest u aan welke wekelijkse activiteiten u mee kunt doen en wie u hiervoor kunt benaderen.

Vanuit KBO Brabant ontvangen we actuele informatie om uw belangen te behartigen, denk eraan om uw toeslagen aan te vragen bij de gemeente of bij de belastingdienst of uw zorgverzekering.

Vraag hulp bij ons aan, als het u niet lukt. Onze belastinginvullers zijn er ook voor u!

Seniorenvereniging Chaam is er echt voor alle senioren, ongeacht ras, religie of geaardheid.

Een vereniging, waarin we als gelijken omgaan met elkaar en elkaars mening respecteren!

We proberen onze vereniging uit te breiden met jonge senioren en daar speciaal activiteiten voor te ontwikkelen. Dus…… u bent een jonge senior en u bent wel of niet lid, meld u dan aan door eenvoudig een bericht of goed idee te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Bekijk verder de website: wat we deden, maar zeker wat er nog gaat komen!

U bent nog geen lid en u wilt graag lid worden, u bent van harte welkom; meld u aan via de e-mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

U ontvangt dan nog meer informatie in de bus.

Hartelijke groeten,

Bestuur Seniorenvereniging Chaam