Vrijdag 26 juli bezoek NAC Stadion.

Een elftal leden met aanvoerder kregen een inkijkje het NAC stadion. Via "De Parel van het Zuiden" , het café van o.a  bestuur, het borstbeeld van Rat Verlegh in de hoofdingang,  skyboxen,  materiaalkamer, de vele foto's in de lange gangen,  tribunes, spelers -en fitnessruimte,  via spelerstunnel het gigantische veld op met uitzicht op de tribunes, konden zij zich coach wanen in de dug-out, een leuke ervaring !

Daarna bezoek aan het NAC museum dat geheel gerund wordt door vrijwilligers, fanatieke aanhangers van NAC. De vele foto's en de informatie

vanaf de oprichting van de club gaven een beeld van de geschiedenis van de club, van Beatrix- tot Rat Verlegh stadion. Alles ook weer verteld door een fanatieke fan van de club. Het was een geslaagd uitstapje.

.